Populární reklamní předměty

Propagace značky za pomoci reklamních předmětů je poslední dobou velmi populární. Mohou si ji dovolit i drobní podnikatelé, a je to také skvělý způsob, jak dostat své logo do světa. Jaké vlastně existují reklamní předměty, které jsou takzvanou klasikou, a které vás možná překvapí?

logo v pěně

Reklamní oděvy

Využití reklamních oděvů je různorodé. Slouží jako podpůrný týmový prvek, dárek či dresscode zaměstnanců, ale rovněž jako propagační předmět, který můžete získat na nějaké akci. Ačkoliv jsou tyto oděvy zaměřovány na obě pohlaví, nejvyužívanější jsou pak pánská reklamní trička. Proč? Jelikož se jedná o jednodušší systém objednávky, a zatímco dámská trička nemusí sedět mužům, pánská padnou každému. V případech kdy je pak nemáte spočítané na počet lidí, a rozdělené na předpokládaný počet obou pohlaví, vyplatí se investovat do těch pánských, protože jsou jaksi univerzální.

Reklamní propisky

Dalším předmětem, který lze označit za klasiku, jsou pak reklamní propisky. Rozdávají se u stánků na veletrzích, dostanete je v kanceláři, kde podepisujete smlouvu, a jistě je pak využijete. Propiska se hodí vždy, a nikdy není od věci, když v pravý moment vytáhnete z kabelky, či batohu, zapomenutou propisku. Jejich další nespornou výhodou je, že si můžete vybrat z více druhů, a tak jimi lze podporovat i ekologii, a to v podobě korkových, či bambusových propisek, nebo vsadit na jistotu s kovovou propiskou.

logo na autě

Nákupní tašky

Nákupní tašky jsou pak nejlepším reklamním předmětem, protože je u nich nejvyšší jistota, že je lidé budou používat na veřejnosti. Nakupovat musí každý, a ať už se jen člověk snaží ušetřit peněženku, nebo třeba ekosystém, je opakované používání tašek nejlepší řešení. Pokud chcete umístit své logo na něco, co chvíli vydrží, výbornou volbou jsou tašky plátěné, nebo ty z netkané textilie.

A co vás možná překvapí?

Logo lze umístit téměř na cokoliv, a tak mezi reklamními předměty najdete třeba i lékárničky, sluchátka, či kuchyňské náčiní.